Obserwatorzy

niedziela, 15 lutego 2015

"Uzależniona od kawy" oraz sklep godny polecenia :)

Witajcie :)
Zacznę może krótko od mojej niedawno odrodzonej obsesji na temat kawy. Dawniej potrafiłam wypić jej sporo, aczkolwiek kończyło się średnio na 2 słabych kawach w ciągu dnia. Miałam krótką przerwę od jej picia, piłam gdy musiałam się rozbudzić i potrzebowałam energii, a nie przez walory smakowe. Jednak ostatnimi czasy zaczęłam wracać do tego jakże cudownego uzależnienia, po jakimś czasie dochodząc do wniosku że kawa rozpuszczalna mi nie wystarcza. Nie chcąc pić Primy zaczęłam poszukiwania online. I tak trafiłam do Coffeedesk.pl



Chciałabym dzisiaj zrobić krótki post-shoutout do tego sklepu internetowego sprzedającego kawę, ekspresy, młynki, herbatę i różne produkty z tej kategorii. Znajdziemy tam również różne słodkości i akcesoria. Post nie jest w żaden sposób sponsorowany, po prostu jest to świetna okazja żeby poruszyć temat bardzo ważny dla ludzi robiących zakupy przez internet - kreatywność w obsłudze klienta.

Często jak zamawiamy cokolwiek przez internet dostajemy po prostu paczkę, zabezpieczoną przed uszkodzeniami w transporcie, notkę z podziękowaniem za zakupy, rachunek i tyle. W Coffeedesk.pl jest nieco inaczej. Moja paczuszka była wysyłana w tłusty czwartek więc na pudełku napisano to co widzicie na zdjęciu poniżej. Moim zdaniem jest to bardzo miły gest ze strony osoby odpowiedzialnej za wysyłkę, profesjonalizm z dystansem do klienta - to lubię.



W paczce pięknie zapakowane produkty (pakowanie na prezent na życzenie gratis). Do tego katalog z różnościami dla każdego kawomaniaka, kupony rabatowe i kartki. Odręcznie podpisana notka z podziękowaniami za zakupy. Pełen profesjonalizm. Sama wysyłka była ekspresowa, zamówienie złożone w środę po 19 dotarło do mnie w piątek ok.11. Elegancko :) 

Zdjęcie nie oddaje uroku paczuszki :)

Wracając do najprzyjemniejszej rzeczy - KAWY! Zamówiłam jej 3 rodzaje oraz 3 saszetki z gorącą czekoladą. Kawy to Pellini Top, Lavazza Caffe Espresso, Illy Espresso, czekolady Arcaffe Barcioc, Monbana Tresor Chocolate, Monbana Supreme Chocolate. Zaczęłam od Pellini i jest niesamowita, potrafię wypić 3 kubki dziennie chociaż wcale tyle nie potrzebuje. Po prostu jest pyszna i nie mogę się oderwać ;) Spróbowałam też Illy i właśnie się nią delektuję ;) 

Tak czy inaczej ogromnie polecam ten sklep, jeszcze raz mówię, że ten post powstał bez świadomości właściciela sklepu - po prostu chciałam się podzielić dobrą opinią na jego temat :) 

Też jesteście kawomaniaczkami? Wolicie kawy "sypane" czy raczej rozpuszczalne? 
Bo ja wiem że do rozpuszczalnej szybko nie wrócę ;)

8 komentarzy:

  1. Najbardziej uwielbiam kawę sypaną Lavazzę Oro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem mega kawomaniaczką, ale piję tzw. zupę kawową, czyli kawę z cukrem i mlekiem ;)) Najbardziej uwielbiam w weekendowy poranek napić się karmelowego latte z ekspresu i zjeść coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely items
    nice post dear
    melodyjacob1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miło, że napisali coś od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczucha! ;-) ja tez kiedys bylam uzalezniona od kawy, nigdy nie dawala mi kopa, po prostu lubilam bardzo smak, pozniej zaczela mi kawa nie smakowac i teraz pije tylko herbate, czasami gdzies sie wyskoczy 'na kawe' ale to wszystko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, chyba coś zamówię z opisywanego sklepu :) Nie ważne, że mam jeszcze zapasik kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również kocham kawę i bardzo często zamawiam ją z dedykowanych sklepów internetowych. Bardzo cenię sobie jak takie produkty są wysyłane w ekologicznych paczkach. Nawet czytałam o tym na stronie https://www.sendit.pl/blog/ekologiczne-pakowanie-przesylek-chwilowy-trend-czy-przyszly-standard i muszę przyznać, że liczę, iż tak będzie dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, daje mi to ogromną motywację :)
Jeśli zaobserwujesz, daj znać w komentarzu a chętnie Cie odwiedzę :)