Obserwatorzy

czwartek, 25 czerwca 2015

Jakie bikini wybrać? Moje propozycje LUCLUC.COM

Hej kochane :)

Lata może jeszcze nie czuć, ale już niedługo wiele z nas niewątpliwie wybiera się na wakacje. Niezależnie od tego nad jakie morze się wybieramy, jedyną rzeczą, której nie może zabraknąć jest bikini. Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione ze sklepu Lucluc.com, który ma świetny asortyment i przystępne ceny. Wielkim plusem jest to, że nie płacimy za przesyłkę - jest ona darmowa niezależnie od wartości zamówienia. Zapraszam na dalszą część posta :)

Zacznę może od stroju, za którym szaleje wiele z nas. Triangle Push Up Color Panel Bikini jest zdecydowanie hitem sezonu, wszędzie jest go pełno - Pinterest, Tumblr jest nimi po prostu przepełniony. Oto moje ulubione zestawienia kolorystyczne -  bo jeden kolor to za mało :) Który najbardziej do Was przemawia? :D Moim faworytem jest zdecydowanie wersja niebiesko-żółta :)



Na plaży możemy pokazać trochę więcej ciała niż gdziekolwiek indziej, dlatego dla odważnych Pań znajdzie się również coś ciekawego. Klasyczne skąpe bikini będzie się pięknie prezentować na wysportowanym ciele. Paski co prawda nieco "pokrzyżują" nam opalanie ale będą niezwykle efektownie wyglądać jako plażowy look. Jestem zauroczona kompletowi w środku, dół z wysokim stanem, na bokach paseczki <3 Cudo



Plaża to miejsce, gdzie pokazywanie ciała jest wręcz na miejscu. Jednak nie każda z nas chce paradować w skąpym bikini i pokazywać wszystkie niedoskonałości ciała. Moje propozycje to dół z wysokim stanem, lub zabudowana góra stroju, w zależności którą część ciała chcemy zakamuflować. Dla siebie wybrałabym wersję numer 3 :D



Oczywiście w moim zestawieniu nie może zabraknąć klasycznych bikini, które uwielbia każda z Nas. Pamiętajcie że na plaży możemy bawić się kolorami, więc nie skupiajmy się tylko na czerni ;) Moim faworytem z tej trójki jest zdecydowanie biały set, chociaż taki wygląda pięknie chyba tylko na ciele modelki ;)




Te z Nas, które nie mają zbyt obfitego biustu mogą bez wahania sięgnąć po wersje bez ramiączek. Nie tylko optycznie powiększą piersi ale także nie pozostawią na ramionach pasków po opalaniu. Lucluc ma rewelacyjne propozycje takich strojów, mój ulubieniec to zdecydowanie kwiecisty komplet :)




Mam nadzieję, że moje propozycje przypadły Wam do gustu, ja jestem absolutnie oczarowana ich strojami. Mam w planach zamówić 2 z nich - kto zgadnie, które? :D

21 komentarzy:

  1. Ten pierwszy żółto-czarny wydał mi się najbardziej interesujący... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne ! Zapraszamy na zakupy: http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne rzeczy :) poklikałam i proszę o to samo u mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podobają te z trzeciego rządku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne :) te pierwsze najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie triangle i i wersję biało czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne :) ten w kwiatuszki jest śliczny i ten miętowy też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne propozycje :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wszystkie oprocz Triangle... nie podobaja mi sie kompletnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się pierwsze trzy :) Te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie nr 1 tak to mój number 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice swimwear.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. przedostatni rząd najlepszy!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam stawiam na klasykę o ile w ogóle odważę się w tym roku założyć cokolwiek przypominającego bikini :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 i 7 mnie bardzo kusi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Triangle i mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te stroje aż chce się mieć wszystkie :)
    Zapraszam do mnie + obserwuję
    xxxstokrotkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, daje mi to ogromną motywację :)
Jeśli zaobserwujesz, daj znać w komentarzu a chętnie Cie odwiedzę :)