Obserwatorzy

środa, 27 maja 2015

Fitness update #5 tygodniowe cele oraz garść motywacji

Hej dziewczyny :)
Dzisiaj tak jak obiecałam mam dla Was moje obecne wymiary. Powiem Wam, że nie ma jakiś wielkich efektów, ale sama widzę zmiany w moim ciele o których opowiem nieco bardziej w dalszej części posta :) Dodatkowo mam dla Was małą garść motywacji oraz trochę moich przemyśleń i nowych pomysłów.

Zacznijmy może od wymiarów:
Talia 68cm
(-2cm)
Biodra 96cm (-1cm)
udo 54,5cm (-0,5cm)

Powiem szczerze że po tylu tygodniach spodziewałam się większych spadków. Zwłaszcza że waga spadła o 4 kg :P Jednak nie dam się zdemotywować, takie wyniki tylko świadczą o tym, że nie dawałam z siebie wszystkiego. Walczymy więc dalej. Pomimo małych spadków wymiarów zauważam w swoim ciele zmiany. Dzięki ćwiczeniom widzę, że skóra stała się bardziej napięta, moja kondycja nieco się polepszyła oraz mam więcej energii. 

 

Mam również nowy pomysł na efektywniejszą dietę. Z racji, że niemal co tydzień piszę tutaj update'y doszłam do wniosku, że będę ustalać sobie wyzwania tygodniowe, z których będę się rozliczać co środę. Co o tym myślicie? :D

Wyzwaniem na ten tydzień będzie:
- niejedzenie czekolady
- codzienne ćwiczenia na dolne partie ciała - przynajmniej 15 minut
- 3 treningi trwające przynajmniej godzinę (bieg bądź stepperek) lub półgodzinny interwał
- codziennie przynajmniej butelka wody
- max. jedna kawa dziennie


Wyzwań mam 5 - sporo. Aczkolwiek nie sądzę, że jest to trudne do wykonania. Najważniejsze dla mnie są ćwiczenia, do których ciężko ostatnio mi się zabrać. Osobiście twierdzę, że interwał będzie najbardziej efektywną formą aktywności, ale daję sobie różne opcje do wyboru. Reszta to tylko małe zmiany i nowe nawyki, które chcę wprowadzić w codzienne życie i nie powinno z tym być najmniejszego problemu :)

Jeśli chcecie śledzić moje zmagania codziennie na bieżąco zapraszam na snapka - bozekdaria :)

RADA TYGODNIA

"Latem zamień batoniki na lody - te bez polewy. Orzeźwią Cię i nie zostawią uczucia ciężkości i wyrzutów sumienia, które mamy po czekoladkach"


Believe in Yourself ;)

A teraz czas na inspiracje <3 (źródło:Pinterest)







Buziaki :*

21 komentarzy:

  1. zaczynam wyzwanie razem z Tobą!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje zawsze się przydadzą. :D Powodzenia w realizowaniu wyzwań. :-) Trzymam kciuki za dalsze sukcesy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywacja zawsze sie przyda... U mnie niestety teraz gorący okres i brak czasu na ćwiczenia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od soboty robię skalpel z Chodakowską! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości ! I podziwiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ja włąsnie pisze post motywacyjny a tu Ty mnie na razie najbardziej motywujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się tak bardzo nie chce ćwiczyć.. czemu ze mnie taki leń :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Niejedzenie czekolady byłoby najtrudniejsze :( Chociaż teraz są truskawki :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo motywujący post:)
    Super inspiracje:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj: KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ah te inspiracje :P świetny sposób z tymi wyzwaniami. Ja od 3 tygodni codziennie ćwiczę po 40 minut (5 dni w tygodniu) z MEL B :) w kolejności: brzuch, pośladki,nogi i abs. Zauważyłam na razie ,że pośladki bardziej mi się zaokrągliły i lekko uniosły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ćwiczę już 2 miesiące, waga stoi w miejscu ale kilka centymetrów spadło. Zero diety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za dalsze wyniki, a zdjęcia bardzo motywujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki! Dotychczasowe wyniki bardzo dobre, szczególnie zgubione kilogramy. Dobre nawyki, nawet jeśli nie poskutkują kilkoma centymetrami mniej, z pewnością pozytywnie wpłyną na Twoje zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki ;))
    Sama też się wzięłam za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak - słodycze należy odstawić. A Interwał jest jednym z najlepszych treningów, gdyż nawet po nim organizm pracuje na wysokich obrotach ;) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia. Trzymam kciuki - mocno. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia. Trzymam kciuki - mocno. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia. Trzymam kciuki - mocno. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz, daje mi to ogromną motywację :)
Jeśli zaobserwujesz, daj znać w komentarzu a chętnie Cie odwiedzę :)